Mikor és hogyan történik a kiszállítás?
Az MPL munkanapokon 8-16 óra között szállítja ki a csomagokat, a várható kiszállítási időpontról a rendelésnél megadott e-mail címre értesítést küld. A futárnál készpénzzel és kártyával is fizethetsz.
Mi történik, ha nem talál otthon a kézbesítő?
Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, a futár értesítőt hagy hátra, illetve az általad megadott telefonszámon egyeztet veled a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről. Ha ez sikertelen, az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli kézbesítést. Amennyiben ez is sikertelen, a futár ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, ahol átveheted a csomagot -- erre 5 munkanap áll rendelkezésedre.
Más is átveheti a csomagot?
Igen, ennek módjáról és az átvételre jogosultak köréről ezen az oldalon tájékozódhatsz.
Mit csináljak, ha sérült a csomagolás?
Nagyon fontos, hogy csak ép, sértetlen csomagot vegyél át. Ez különösen fontos kerékpár esetében. Ha a doboz szakadt, mindenképp vetess fel róla jegyzőkönyvet, és a futár jelenlétében győződj meg róla, hogy a szakadás helyén nem sérült-e meg a váz, illetve fotózd le a csomag állapotát. Sérülés esetén a csomagot nem vagy köteles átvenni.
Ki tudom cserélni a terméket, ha nem jó a méret, vagy nem tetszik az áru?
Természetesen. 31 napos cseregaranciát biztosítunk minden termékünkre, ennek egyetlen feltétele, hogy a terméket sértetlen, hiánytalan állapotban kell visszaküldened. Vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal, kollégáink készséggel segítenek a csere lebonyolításában.
Meggondoltam magam, visszakaphatom a pénzemet?
Az online vásárolt termékek esetében 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól. A terméket ilyen esetben a kézhezvételtől számított 14 napon belül vissza kell juttatnod a címünkre. Ennek költsége a vásárlót terheli. Amint a termék visszaérkezik hozzánk, ás meggyőződünk annak sértetlen és hiánytalan voltálról, visszautaljuk a pénzedet az általad megadott bankszámlaszámra.
További infók: Biciklikk GYIK