Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

Összegyűjtöttük számodra a leggyakrabban feltett kérdéseket -- amennyiben nem találod meg a választ, keress minket elérhetőségeinken, vagy vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben!

A rendszer automatikusan küld egy visszaigazoló levelet. Ezután kollégáink leellenőrzik a termék készletállapotát, és e-mailben vagy telefonon értesítenek a következő lépésekről.

  • Ha a termék készleten van, összekészítik az árut és kiállítják a számlát, ezután gondoskodnak róla, hogy a csomag átkerüljön a futárszolgálathoz.
  • Ha a termék nincs készleten, megrendelik a nagykerből, vagy átkérik az árut egy másik boltunkból. A termék beérkezésére pár napot mindenképp várnod kell.
  • Amennyiben a termék időközben elfogyott volna az üzleteinkben és a beszállítónknál is (ilyen sajnos utolsó darabos termékeknél előfordulhat), telefonon vagy ímélben felveszik veled a kapcsolatot, hogy csereterméket ajánljanak, illetve tájékoztassanak arról, mikorra várható a termék beérkezése.

Elsőként nézd meg a levelezőprogramod Promóciók és Spam mappáját (ahová a levélszemetek kerülnek). Előfordulhat, hogy levelezőrendszer kéretlen levélnek tekinti a levelünket.

Ha ott sincs, akkor lehet, hogy elírtad az e-mail címet (ez az automatikus kitöltéseknél elő szokott fordulni), ilyen esetben feltétlenül hívj minket telefonon (+36 (70) 396-2406), vagy küldj értesítést a lenti űrlapon keresztül, hogy kijavíthassuk a címet, hiszen erre a címre küldjük a számládat, és a futárszolgálat is ezen keresztül fog értesíteni téged a csomag állapotáról.

Természetesen! A legegyszerűbb, ha a visszaigazoló e-mailre válaszolva megírod, milyen módosítást szeretnél, illetve hívhatsz minket telefonon (+36 (70) 396-2406), vagy értesítést is küldhetsz a lenti űrlapon keresztül. Minden alábbi esetben tudjuk módosítani a rendelésedet:

  • További termék hozzáadása, egyes tételek törlése vagy kicserélése
  • Számlázási vagy szállítási cím módosítása
  • Fizetési mód megváltoztatása
  • Átvételi mód megváltoztatása

A legegyszerűbb, ha a visszaigazoló e-mailre válaszolva kéred a rendelés törlését, illetve hívhatsz minket telefonon (+36 (70) 396-2406), vagy értesítést is küldhetsz a lenti űrlapon keresztül.

  1. Miután kiválasztottad az adott terméket, a kosár gombra kattintva az bekerül a kosaradba. A kosár oldalon, illetve a fejlécben lévő kosár ikonra kattintva bármikor módosíthatod a tételeket.
  2. A kosár oldaláról a "Tovább a pénztárba" gombra kattintva megkezdődik a rendelési folyamat. Itt kell megadnod az e-mail címedet és a telefonszámodat; kérjük, ügyelj ezek helyességére, hiszen nemcsak mi, de a futárszolgálat is ezeken keresztül veszi fel veled a kapcsolatot!. Szintén itt adhatod meg a kuponkódot, illetve itt fizethetsz az "bukszádból".
  3. Ezután a "Tovább a szállítási módokhoz" gombra kattintva kiválaszthatod a megfelelő szállítási módot. Ezekről a Szállítás és fizetés oldalon olvashatsz részletesebben. Házhoz szállítás esetében kérjük, ügyelj a helyes címzésre!
  4. A "Tovább a fizetési módokhoz" gombra kattintva kiválaszthatod, hogyan szeretnél fizetni: személyesen, banki átutalással, utánvéttel vagy Cetelem Online Áruhitelre. Megjegyzés: a fizetési mód eltérő lehet a szállítási módoknál! Ugyancsak itt adhatod meg a számlázási adatokat is.
  5. A "Tovább az összegzéshez" gombra kattintva a rendelés leadása előtt áttekintheted a megadott adatokat. Ha módosítani szeretnél az elérhetőségen, a szállítási vagy fizetési módon, még megteheted az oldal tetején, a megfelelő adatdobozban lévő Módosítás linkre kattintva. Itt lehetőséged van megjegyzést is hozzáfűzni a rendelésedhez.
  6. Amennyiben mindent rendben találtál, a MEGRENDELEM gombra kattintva megrendelheted a kosár tartalmát - ehhez kérjük, "csekkold be" a gomb felett található jelölőnégyzetet a Vásárlási felételek és az Adatkezelési tájékoztató vonatkozásában!

 

Amennyiben nem találtad meg a választ kérdésedre, kérjük, írj nekünk a lenti űrlapon keresztül, és rövidesen válaszolunk!


A kerékpár méretezése gyártónként eltérő, és nagyban függ a váz geometriájától. A legtöbb termék oldalán feltüntetjük, hogy a gyártó milyen testmagassághoz ajánlja az adott modellt, illetve sok termék leírásánál a hivatalos weboldal linkjét is, ahol általában találsz méretkiválasztót. De természetesen minket is megkérdezhetsz telefonon, chaten vagy a lenti űrlapon, tapasztalt kollégáin szívesen segítenek a választásban!

Amennyiben összeszerelve kérted a kerékpárt, szervizünk elvégzi ezt, majd szakszerűen becsomagoljuk. Ehhez előfordulhat, hogy a kormányt el kell fordítanunk, az első kereket kiszednünk és a pedálokat leszerelnünk. Minderről részletes leírást találsz ezen az oldalon. Ha kérdésed lenne a kerékpár összeszerelésével kapcsolatban, keress minket bizalommal elérhetőségeinken!

Természetesen hozzánk is, illetve az adott márka szakszervizéhez is fordulhatsz. Egyes gyártók telefonon hívható ingyenes számmal állnak a vásárlóik rendelkezésére. Szervizeink elérhetőségét ezen az oldalon találod.

Természetesen, az általunk forgalmazott kerékpárokhoz vásárolhatók különböző kiegészítők. Ezeket webáruházunk Kiegészítők menüpontjában találod. Amennyiben olyan termékre lenne szükséged, amely nem található meg kínálatunkban, kérünk vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, és amennyiben beszerezhető a termék, adunk árajánlatot rá.

IGEN! Minden gépet -- legyen az autó, tévé, kerékpár -- rendszeresen karban kell tartani. A guminyomást ellenőrizd kb 2-3 hetente (a gumi oldalfalán találod feltüntetve a megfelelő nyomásértéket). Meglazult csavarok esetén húzd meg azokat (persze amihez nem kell speciális szerszám). A láncot megfelelő műszerolajjal, vagy speciális kerékpárlánc spray-vel kezeld -- mindezeket megtalálod webshopunkban. Egyéb más munkák esetén keresd fel szervizünket!

Tiszta száraz ruhával töröld át, makacs szennyeződés esetén vízzel is tisztíthatod, azonban tilos a csapágyak környékén magasnyomású vízsugarat használni! A megfelelő ápoláshoz mindent megtalálsz webshopunkban.

Használatlan kerékpárokra, alapfelszereltséggel 31 napos cseregaranciát biztosítunk csakúgy, mint az összes többi katalógustermékünkre. Speciálisan egyedi kérés alapján konfigurált kerékpárok esetében nincs lehetőség a visszacserélésre. Egy esetleges visszacserélés lehetősége és feltételei függnek a konfiguráció mértékétől. Tapasztalataink azt mutatják, hogy egy személyesen konfigurált kerékpárt csak a legritkább esetekben akarnak visszacserélni. Amennyiben egy utólagos módosításról van szó, mely az ergonómiát, kényelmet szolgálja, úgy segítőkészen és komplikációmentesen oldja meg szervizünk a problémát.

Amennyiben nem találtad meg a választ kérdésedre, kérjük, írj nekünk a lenti űrlapon keresztül, és rövidesen válaszolunk!


  • Kiszállítás Foxpost / MPL automatába, PostaPontra vagy postára: 990 Ft
  • Házhoz szállítás (kivéve kerékpár): 2500 Ft
  • Kerékpár házhoz szállítása: 5000 Ft
  • Személyes átvétel üzleteinkben: ingyenes

Bővebb információ a Szállítás és fizetés oldalon.

Lehetőséged van személyes átvételre, bármelyik üzletünkben, illetve Foxpost / MPL csomagautomatába, PostaPontra (MOL töltőállomások, COOP üzletek és MediaMarkt áruházak), a hozzád legközelebbi postahivatalba vagy házhozszállítással is rendelned, ezekről a Szállítás és fizetés oldalon találsz bővebb tájékoztatót.

A raktáron lévő termékeket igyekszünk a megrendelés napján feladni, ezek akár egy-két munkanapon belül nálad vannak. Ha másik üzletünkből vagy pécsi raktárunkból kell átkérni az árut, illetve nagykereskedéstől/forgalmazótól kell elhoznunk/megrendelnünk, ez 4-5 munkanapos folyamat, így az árut csak a beérkezés után tudjuk kiküldeni, illetve átadni.

Házhoz szállítás esetén az MPL 8-16 óra között szállítja ki a csomagot.

Kollégáink értesíteni fognak, amint a termék átvehető lesz, ímélben vagy telefonon. A termék az értesítést követően bármikor átvehető a kiválasztott üzletben, az aktuális nyitva tartást és a pontos címet az Üzleteink oldalon találod. Kérjük, a rendelésedet egy héten belül vedd át!

Amint a csomag az automatába került, a FOXPOST SMS-ben, illetve VIBER-en értesítést küld a megadott telefonszámra. Felhívjuk figyelmedet, hogy a csomag átvételére három nap áll rendelkezésedre, ezután a FOXPOST visszaviszi azt a raktárába, és 1199 Ft pótdíj felszámításával kézbesíti újra - az újraküldést neked kell kérned a FoxPost ügyfélszolgálatán! Az automatánál csak kártyás fizetésre van lehetőség.

Amint a csomag az automatába került, a Posta SMS-ben és e-mailben értesíti a címzettet a megadott elérhetőségeken. Felhívjuk figyelmedet, hogy a csomag átvételére két nap áll rendelkezésedre, ezután a Posta elszállítja azt az automatához legközelebbi postahivatalba, ahol további öt napig veheted át a csomagodat. Az automatánál csak kártyás fizetésre van lehetőség.

Postahivatalba ("Postán maradó") vagy PostaPontra küldött csomag esetében 5 munkanap áll rendelkezésedre, hogy átvedd a küldeményt, melynek beérkezéséről a Posta SMS-ben, illetve ímélben értesít. A lejárati idő előtt két nappal a címzett részére a Posta ismételt elektronikus értesítést küld.

Amennyiben nem tudsz bemenni a postára a postán maradó csomagodért, a küldemény érkezéséről kapott e-mailt vagy sms-t küldd át annak, aki át tudja venni azt. Az sms vagy e-mail üzenet birtokában a bemutatást követően a megbízott átveheti a küldeményt.

A PostaPontok és postahivatalok nyitva tartási idejéről a Postakeresőn tájékozódhatsz.

Az MPL értesítést küld a várható kiszállítási időpontról. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, a futár értesítőt hagy hátra, illetve az általad megadott telefonszámon egyeztet veled a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről. Ha ez sikertelen, az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli kézbesítést. Amennyiben ez is sikertelen, a futár ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, ahol átveheted a csomagot -- erre 5 munkanap áll rendelkezésedre.

Utánvét esetén a futárnál készpénzzel és bankkártyával is fizethetsz. Az MPL biztosítja az érintésmentes csomagátvételt.

Nagyon fontos, hogy csak ép, sértetlen csomagot vegyél át. Ez különösen fontos kerékpár esetében -- ha a doboz szakadt, mindenképp vetess fel róla jegyzőkönyvet, és a futár jelenlétében győződj meg róla, hogy a szakadás helyén nem sérült-e meg a váz, illetve fotózd le a csomag állapotát. Reklamációt csak ilyen esetben tudunk elfogadni.

Írj nekünk ímélt az ugyfelszolgalat@biciklikk.hu címre (vagy a rendelés visszaigazoló levelünkre válaszolva), írd le a hibajelenséget, sérülés esetén pedig készíts fotót arról, és mellékeld a leveledhez. Kollégáink felveszik veled a kapcsolatot, és egyeztetnek a továbbiakról.

Amennyiben nem találtad meg a választ kérdésedre, kérjük, írj nekünk a lenti űrlapon keresztül, és rövidesen válaszolunk!


Az online vásárolt termékek esetében 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól. A terméket ilyen esetben a kézhezvételtől számított 14 napon belül sértetlenül vissza kell juttatnod a címünkre. Ennek költsége a vásárlót terheli. Amint a termék visszaérkezik hozzánk, ás meggyőződünk annak sértetlen és hiánytalan voltálról, visszautaljuk a pénzedet az általad megadott bankszámlaszámra.

Minderről részletesen lásd az Elállás pontot!

Írj nekünk ímélt az ugyfelszolgalat@biciklikk.hu címre (vagy a rendelés visszaigazoló levelünkre válaszolva), írd le a hibajelenséget, sérülés esetén pedig készíts fotót arról, és mellékeld a leveledhez. Kollégáink felveszik veled a kapcsolatot, és egyeztetnek a továbbiakról.

Használatlan kerékpárokra, alapfelszereltséggel 31 napos cseregaranciát biztosítunk csakúgy, mint az összes többi katalógustermékünkre. Speciálisan egyedi kérés alapján konfigurált kerékpárok esetében nincs lehetőség a visszacserélésre. Egy esetleges visszacserélés lehetősége és feltételei függnek a konfiguráció mértékétől. Tapasztalataink azt mutatják, hogy egy személyesen konfigurált kerékpárt csak a legritkább esetekben akarnak visszacserélni. Amennyiben egy utólagos módosításról van szó, mely az ergonómiát, kényelmet szolgálja, úgy segítőkészen és komplikációmentesen oldja meg szervizünk a problémát.

Amennyiben nem találtad meg a választ kérdésedre, kérjük, írj nekünk a lenti űrlapon keresztül, és rövidesen válaszolunk!


Az online vásárolt termékekre vonatkozó elállási joggal a termék átvételétől számított 14 napon belül élhetsz. Ehhez kérjük, töltsd ki és küldd el nekünk a lenti űrlapot.

A további teendőkről alant tájékozódhatsz.


A bejelentést követően 1 munkanapon belül visszaigazoljuk az ügyintézés megkezdését. Amennyiben nem kapsz ímélt, nézd meg a levelezőprogramod Promóciók és Spam mappáját is (ahová a levélszemetek kerülnek), mert előfordulhat, hogy levelezőrendszer kéretlen levélnek tekinti a levelünket. Ha nem kapál ímélt, hívj minket telefonon (+36 (70) 396-2406), vagy küldj értesítést a Kapcsolat űrlapon keresztül!

Ezután juttasd vissza számunkra a terméket vagy termékeket az alábbi címre. Ennek költsége a vásárlót terheli. Amint a termék visszaérkezik hozzánk, és meggyőződünk annak sértetlen és hiánytalan voltálról, visszautaljuk a vételárat az általad megadott bankszámlaszámra. A visszaküldéshez a további pontokban találsz segítséget.

Fontos, hogy csak ép, sérülésmentes, hiánytalan terméket van módunkban visszavenni! A vételárat kizárólag átutalással tudjuk visszafizetni, utánvéttel feladott küldeményeket nem áll módunkban elfogadni.

Visszaküldési cím

Pavlik Kft / Biciklikk
7624 Pécs
Kodály Zoltán u. 3

Amennyiben FOXPOST csomagautomatába kaptad a csomagot, egyszerű a dolgod: gondosan csomagold vissza a visszaküldendő terméket, menj el bármelyik Foxpost automatához, a képernyőn válaszd ki a Visszaküldés opciót, majd írd be azt a nyitókódot, amellyel a csomagot eredetileg átvetted, és tedd be a pakkot a kinyíló rekeszbe. Ennyi, a többiről a Foxpost gondoskodik. Ez a szolgáltatás díjmentes.

Ha a csomagot a Magyar Posta / MPL kézbesítette, és magad szeretnéd feladni a legközelebbi postán, maximum 20 kilós csomagig 990 Ft térítés ellenében biztosítjuk számodra a csomag visszaküldését. Ennek menete a következő:

  • Felveszed velünk a kapcsolat, jelzed, hogy vissza szeretnéd küldeni nekünk a csomagot, és megjelölöd a postahivatalt, ahol feladnád. Mi elkészítjük a címiratot, és e-mailben átküldjük a megjelölt postára. Becsomagolod a visszaküldendő terméket, elviszed a postahivatalba, ahol átadod a postai dolgozónak úgynevezett inverz csomagként, a Pavlik Kft részére. A dolgozó kinyomtatja és ráragasztja a címiratot a csomagra -- neked más dolgod nincs is már. (Ha rendelkezésedre áll nyomtató, magad is kinyomtathatod a címiratot, amit levélben átküldünk neked PDF formázumban, így bármely postán feladhatod azt)
  • Amikor a csomag megérkezik hozzánk, ellenőrizzük a termék sértetlenségét, és ha minden rendben van, kiállítunk a részedre egy átutalásos számlát 990 Ft csomag visszaküldési díjról.
  • Ha az átutalás megérkezik hozzánk, visszautaljuk számodra a teljes vételárat (a termék ára + a csomagküldési díj).

Ha a csomagot a Magyar Posta / MPL kézbesítette házhoz szállítással, és a csomagot a kézbesítési címen szeretnéd átadni a futárnak, kerékpár esetében 3000, egyéb termék esetében 1500 Ft térítés ellenében biztosítjuk számodra a csomag visszaküldését. Ennek menete a következő:

  • Az eredeti szállításra címre futárt küldünk a csomagért. A futár a megadott elérhetőségeken fog keresni, és egyeztet veled az átvétel idejéről.
  • A visszacsomagolt terméket átadod a futárnak, aki az általunk előre kitöltött címiratot ráragasztja a csomagra és elszállítja azt. Neked más dolgod nincs is már.
  • Amikor a csomag megérkezik hozzánk, ellenőrizzük a termék sértetlenségét, és ha minden rendben van, kiállítunk a részedre egy átutalásos számlát a fent leírt (1500 vagy 3000 Ft) csomag visszaküldési díjról.
  • Ha az átutalás megérkezik hozzánk, visszautaljuk számodra a teljes vételárat (a termék ára + a csomagküldési díj).

Amint a termék visszaérkezik hozzánk, és meggyőződünk annak sértetlen és hiánytalan voltáról, 1-5 munkanapon belül visszautaljuk a vételárat az általad megadott bankszámlaszámra.